Kundemøte, to personer prater

Kontakt oss hvis du har spørsmål om personvern

Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål om vår behandling av dine personopplysninger eller om du vil benytte deg av dine rettigheter.

Kundesenteret vårt kan svare på spørsmål om vår behandling av dine personopplysninger eller hjelpe deg om du vil benytte deg av dine rettigheter.

Vi vil svare deg i løpet av 30 dager etter at vi har mottatt henvendelsen din.

Personvernombud

BKK har også et eget personvernombud som du kan kontakte hvis du har spørsmål om, eller innsigelser til, BKKs behandling av dine personopplysninger.

Personvernombudet kan kontaktes ved å sende e-post til personvernombud@bkk.no. Personvernombudet har taushetsplikt.

Klage til Datatilsynet

Du kan også klage til Datatilsynet dersom du mener at vår behandling av dine personopplysninger ikke er i samsvar med personvernerklæringen.